مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11سياسي

پویش سفر نکنیم در استان  بوشهر جدی گرفته شود


مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: با وجود همه تاکیدها اما در زمان حاضر سفرها در حال انجام است برهمین اساس هر کسی به سفر برود و از جای دیگری بیماری را به این استان منتقل کند، موجب ضمان (مدیون) است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز تعطیلات رسمی نگرانی افزایش سفرها وجود دارد.

خورشیدی اضافه کرد: در این شرایط حساس برای حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه از سفر کردن خودداری کنیم و میهمان هم دعوت نکنیم.

وی تاکید کرد: در شرایطی که همه ماموریت ها لغو و حتی براساس اعلام قوه قضاییه پرونده های قضایی به تعویق انداخته می شود، معنی ندارد کسی به سفر غیر ضروری بویژه به استان های بحران دچار کرونا سفر کند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: هرفردی به سفر برود در موقع بازگشت به استانباید 2 با هزینه شخصی خود در مبادی ورودی به استان بوشهر در قرنطینه باشد.

خورشیدی ادامه داد: همچنین باید پویش دیگری برای قدردانی از کادر درمان ایجاد کنیم، زندگی این قشر از جامعه دچار تلاطم شده و باید از جامعه بخواهیم راه هایی برای قدردانی از کادر درمانی بیندیشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ضرورت تهیه محتوا و اجرای پژوهشی در باره افراد دارای ویروس کرونا در استان بوشهر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سفر نکنیم در استان  بوشهر جدی گرفته شود

پویش سفر نکنیم در استان  بوشهر جدی گرفته شود